יום שלישי, 1 בינואר 2013

מה אנחנו אוהבים? פוסטי תמונות חגיגיים!

מתי אנחנו אוהבים את זה? עכשיו!YEY

(פוסט תמונות זה כשאין לי מה לכתוב או כשמתחשק לי להיזכר בתקופה שהייתי מצלמת. אם הקונספט מוצא חן לכם אתם מוזמנים להציץ באוקטוברפסט).


ינואר 2005 (כי אז התחלתי להעלות תמונות לפליקר)

הייתי צעירה וחסרת דאגות והיו לי הרבה חיות
כולם ז"ל היום :-(


ינואר 2006
כשעוד ידענו לחגוג.. אח איזה מסיבות..







זיכרון כמעט בודד ממסיבת סילבסטר שאיבדה שליטה

איבדה שליטה אני אומרת לכם!!

ינואר 2007
צ'ק 1,2,3 איפור ושיער לקראת החתונה

חתולי הבית
(אוי שימי שלי הקטנה..זצ"ל)


ינואר 2008
מגמת השמנה

החדר הירוק (תיכף תבינו)

אה וחוץ מזה, נפל לנו עץ על הבית



ינואר 2009

אה, והבטחתי לכם הסבר, נכון?

ינואר 2010



לא בינואר, אבל התמונה האחרונה מהמשרדים.

ינואר 2011
תקופת העבודה בגן..היה כל כך כיף.

ובנתיים, בבית:

ינואר 2012
ממתינים




ינואר 2013... מההה עוד לא הורדתי תמונות מהמצלמה :-P


שנה טובה שתהיה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה