יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

אוקטוברפסט

יש לי פה איזה שרת איטי שמעצבן אותי, אז בנתיים החלטתי להכין פוסט שמרכז את תמונות אוקטובר. סתם - תמונות שצילמתי בשנים האחרונות בערך בתאריך של היום. לדעתי זו יוזמה מבורכת, ואגב בכוונה קימצתי בתמונות של חתולים כי ברור לי שמתישהוא תבוא לי הג'נענע לאסוף תמונות חתולים. וגם תמונות של הילד השתדלתי לא להעמיס. איך אני?
אז הנה.
(למרבה הצער דווקא היום לא צילמתי כלום, אבל זובי)

אוקטובר 2011

סבא רחו משחרר יונה.

אוקטובר 2010

הגן הבוטני בפארק הירקון. וואלה מאז לא היינו שם שוב.. דווקא מקום נחמד!

אוקטובר 2009

יש המון תמונות מהקמפינג הזה, ומהטיול הקטן של ארי ואביגיל על השביל. זו אחת האהובות עלי, ורק דמיינו לעצמכם את ההליכה הברווזית של גיל שנה וקצת :-)

אוקטובר 2008

עכביש כסופי, אצלנו בחצר. ניסינו לתפוס אותה בצנצנת ולשחרר אותה במקום אחר, אבל במהלך התהליך היא נמעכה :-( מעניין שמאז לא ראינו כאלו יותר.

אוקטובר 2007

:-)

אוקטובר 2006
3
בתקופת נענע הישנה (רח' השלושה) כשעוד היה אפשר למצוא אותי א. בתל אביב, ב. בתל אביב אחרי השקיעה.

אוקטובר 2005

כן פעם הייתי צעירה ומלאת אנרגיה ונסעתי לצלם את מצעד האהבה בלי לקטר




מוזמנים להציע הצעות לאוסף הבא :-)

2 תגובות: