יום שני, 21 במאי 2012

טוק טוק?

כבר הרבה זמן לא כתבתי פה, וחבל. די אהבתי את הבלוג הזה. מעניין למה הוא נשר. ומעניין איזה בלוג כתבתי אחריו.. בטח משהו בישרא.. בטח את הבלוג ציטוטים! בטח איזה בלוג שיש לו בדיוק את אותו שם כמו זה רק שהוא נמצא על שרת אחר!הו, אני מצטערת. הכרונולוגיה של הבלוגים שלי כבר מזמן נראית כמו משהו שהשתעלו עליו.

לא חשוב! העיקר שעכשיו אני פה. זאת אומרת אנחנו. כבר לא זוג + ילד אלא ילדים, זאת אומרת יש תינוק, למי שלא מעודכן. (ואני בספק אם מישהו יקרא פה משהו שהוא לא קרא אותו קודם בפייסבוק) אז צריך לעדכן את השם של הבלוג, ואולי גם את העיצוב קצת - כי זה החלק הכי כיפי!!

האמת היא שנזכרתי במקום הזה בגלל שגיליתי שאיזו בחורה שנהגתי לקרוא פעם בישרא עדיין כותבת. וכשאני אומרת "פעם" אני מתכוונת לתקופת הפרו-מגניבות של ישרא, למספרי בלוג של 4 ספרות, וקליקה מצומצמת בה כולם מכירים את כולם. אז היא עדיין כותבת שם! את אותו בלוג!! אני לא יכולה לספור בכלל כמה בלוגים פתחתי וסגרתי שם (ובעוד מקומות) במהלך השנים האלו. מדהים אותי שיש אנשים שמצליחים להתחייב לכזו יציבות באינטרנט. אותו בלוג בישרא, כאילו לא נפתחו מאז אלף ואחת פלטפורמות וטרנדים. מעניין אם יש לה עדיין טלפון נוקיה. לפחות דבר אחד בטוח - הקוראים שלה לא צריכים לחפש אותה בכל פעם במקום אחר. ועל כך אני מתנצלת בפני מי שיעבור כאן בטעות בזמן הקרוב ויקרא את זה. כן, את. 

טוב סליחה אבל...אם הייתם מגיבים יותר אז..
סתם סתם. הגבתם יופי, כל הכבוד. בפעם הבאה תשתדלו אפילו לעשות את זה יותר טוב.

טוב, די. שמתי מים בקומקום, זה הזמן לשפצר פה את העניינים. 

שלומות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה