יום ראשון, 3 ביוני 2012

הכינו את המצופים

אנחנו מאוד אוהבים את הים אבל לא רק. לפעמים אנחנו קמים בבוקר, ו - אל תשפטו אותנו על זה - פשוט לא בא לנו לפזר 40 קילו חול ברחבי הבית. אבל זה לא רק העניין של החול. בילוי בים שונה במהותו מבילוי בבריכה בכמה וכמה אופנים. אצלנו לפחות - הבילוי בים הוא תמיד משפחתי, ואילו לבריכה אנחנו הולכים לפעמים סולו, הורה + ילד. לים אנחנו סוחבים כמויות ציוד שלא היו מביישות מטפסי הרים - מחצלת, כיסאות, שמשיה, צידנית, כלי משחק לחול, כמויות של בקבוקי מים וכולי. לעומתם התיק בריכה נראה יותר כמו תיק קלאץ לאירועי חברה, וכל מה שיש בו זה מצופים, מגבת וקרם הגנה. בים יש מדוזות. בבריכה יש שתן (לא מדברים על זה, לא רואים את זה, אבל יודעים שיש). בבריכה יש קיוסק. גם בים יש קיוסק אבל בדרך כלל צריך ללכת אליו דרך החול ואני שונאת ללכת בחול. האמת היא שבאופן כללי אני שונאת ים, אבל ברגע שאני מגיעה ורואה את הגלים אני נרגעת קצת - וזה שווה הכול. 


אז השנה החלטנו להגזים ולברר מחירים למנוי משפחתי באחת הברכות באזור. עידן הוא זה שהרים את הכפפה, וטען שהילד חש מחסור נפשי מכך שאין לנו מנוי לקאנטרי כי יש שם חוגי ג'ודו. כן, בסדר - הילד מפחד כשהוא רואה "תותית", אפילו ג'ודו לא יעשה ממנו גבר. ניחא. בכל מקרה כל זה היה רלוונטי עד שגילינו שמנוי לקאנטרי עולה כמו כליה. טוב, אבל זה לא שאין עוד בריכות באיזור, נכון? אז פניתי למשימה החשובה של בירור מחירים.


חשבתי ששיטוט קל באינטרנט יפתור לי את כל השאלות, אבל בסוף שרפתי על העניין את כל הבוקר בטלפונים ועדיין אין לי תשובות קונקרטיות מכמה מקומות.... כנראה שמנהלי הבריכות והקאנטרים עדיין חיים בלייט אייטיז, אחרת אי אפשר להסביר למה אין להם אתר, ואם יש אתר הוא לא מעודכן, ואם הוא מעודכן אז הוא לא מובן. אני ממש מתקשה להבין עסקים בסדר גודל ציבורי שכזה שאין להם אתר נורמלי, והם מאלצים אותך להתקשר (!) להמתין (!!) לעבור שלוחות (!!!) ואז להגיע לפקס (#$@#%). בסוף אתה נאלץ להשתמש בחלק הטכנולוגי הכי מרשים בכאילו אתר שלהם - טופס הצור קשר. מדהים! עוד שניה אני זורקת את כל המעטפות והבולים שלי לפח! 


והנה תוצאות הסקר הגדול, המתיש והמייאש... וזה רק של כמה בריכות באזור כפר סבא, כן? אפילו להוד השרון \ גבעת חן לא הגעתי. 



בריכה
מנוי זוג +1
כרטיסיה
הערות
ציון
רמות השבים
2075 ש"ח
400 (10 כניסות)
ללא חוגים
בריכה נעימה בטעם של פעם
גלי השרון
7010 ש"ח
125
אפשרות למנוי קיץ *
יש מגלשת מים!
חורשים
1950 ש"ח
400 (10 כניסות)
עד סוף אוקטובר
עממית והמונית
קאנטרי בית ברל
7815 ש"ח
-
כולל חוגים
לא מכירה בכלל
קאנטרי כפר סבא
9424 ש"ח
550 ל 10 כניסות (לא שבת)
אפשרות למנוי קיץ*
הסלב של הסלבים


כמובן שהטבלה הזו היא רק קצה של קצהו, היות וכל בריכה מתהדרת בסעיפים ותתי סעיפים- תושבים \ לא תושבים, עם שבתות\ בלי שבתות עם חוגים\בלי חוגים, מנוי חצי שנתי \ תלת חודשי ועוד ועוד סייגים ופלפולים שעד שאת מרכיבה מהם קומבינציה את כבר לא זוכרת מה רצית. 


אני חושבת שבסוף הפור יפול בין רמות השבים לחורשים, עם התמודדות לא מאיימת של מנוי ל3 חודשים בגלי השרון (2030 ש"ח, כולל חוגים, חוץ מיולי-אוגוסט, שאז אין חוגים לילדים).
רמות השבים היא בריכה נחמדת ונקיה, כשהסממן החדשני היחידי שאפשר למצוא בה זה ארטיק אנגרי בירדס בקיוסק. בחורשים לעומת זאת יש קלאב מד מטורף של סרטים, ג'ימבורי הפעלות וכולי. הילדים אוהבים, ההורים קצת פחות. אם כי תמיד יש את הסיכוי שהוא ילך שם לאיבוד בין כל הפעילויות ותהיה לנו איזו שעה קלה של שקט - עד שיקראו לנו מהמודיעין לבוא לאסוף אותו.

אכן הבחירה קשה. אבל אתם יודעים מה? תוך כדי כתיבה מתחוור לי שהדבר הכי משתלם לעשות זה לקנות כרטיסיה אחת לחורשים ואחת לרמות השבים. בשביל מה צריך לשלם אלפי שקלים? כמה פעמים כבר נלך לבריכה העונה, הא? ב-800 ש"ח אנחנו מצויידים ב20 כניסות, מגוונות, שאפשר לנצל אותן לאורח זמן.

מה דעתכם?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה